Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Fas'ta gerçekleştirilen Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı (UCLG) Dünya Kongresi’nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilerek önemli bir başarıya imza attı. Altay'ın bu göreve seçilmesinin ardından Konyaspor Kulübü de bir tebrik mesajı yayımladı.
Yeşil-beyazlı kulüp tarafından yapılan açıklamada, Uğur İbrahim Altay'ın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesinin Konya ve Türkiye adına büyük bir gurur kaynağı olduğu vurgulandı.
Konyaspor'un paylaşımında, "Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay'ın, Fas'ta gerçekleştirilen Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi'nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi; şehrimiz ve ülkemiz adına büyük bir gurur kaynağı olmuştur. Uluslararası düzeyde üstlendiği bu önemli görevin, yerel yönetimler arasında iş birliğinin güçlenmesine ve ülkemizin temsil gücünün daha da artmasına önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Sayın Başkanımız Uğur İbrahim Altay'ı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyoruz." ifadelerine yer verildi.
Uğur İbrahim Altay, gerçekleştirilen seçim sonucunda 140'tan fazla ülkeden yerel yönetim temsilcisinin yer aldığı Dünya Belediyeler Birliği'nin başkanlığına seçilmişti.