Çiftçinin beklediği haber geldi! TMO hububat ödemelerine başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin hububat alımlarında ilk ödemeleri çiftçilerin hesaplarına aktarmaya başladığını duyurdu. TMO, teslim edilen ürünlerin tamamını alacak ve ödemeleri 21’inci günden itibaren yapacak.

Hasat sezonunun başlamasıyla ürünlerini Toprak Mahsulleri Ofisi’ne teslim eden çiftçilerin beklediği ödeme süreci başladı. Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, hububat alımlarına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.

TMO İLK ÖDEMELERİ HESAPLARA AKTARIYOR

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri bugün itibarıyla çiftçilerin hesaplarına aktardığını açıkladı. Yumaklı, üreticilerin emeğinin karşılığını zamanında alması için sürecin planlandığı şekilde sürdüğünü belirtti.

ALIM NOKTASI SAYISI 600’E ÇIKACAK

Türkiye genelinde hububat alımlarının devam ettiğini ifade eden Bakan Yumaklı, şu anda 211 noktada sürdürülen alımların, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 noktaya ulaşacağını bildirdi. Çiftçilerin ürün tesliminde herhangi bir mağduriyet yaşamaması için hazırlıkların tamamlandığı vurgulandı.

TESLİM EDİLEN ÜRÜNLERİN TAMAMI ALINACAK

Bakan Yumaklı, TMO’nun kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacağını belirterek, ürün bedellerinin 21’inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına aktarılmaya devam edeceğini açıkladı.

Yumaklı açıklamasında, “Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

TMO’nun hububat alım süreci, başta buğday ve arpa üreticileri olmak üzere hasat yapan çiftçiler tarafından yakından takip ediliyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Türkiye Haberleri