Konya'da yaz tatili resmen başladı! Karne gününden mutluluk kareleri yansıdı
Konya’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona erdi. İl genelinde 474 bin 512 öğrenci karne alarak yaz tatiline çıktı. İşte karne gününden kareler…
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Konya genelindeki 474 bin 512 öğrenci, bugün karnelerini alarak yaklaşık üç aylık yaz tatiline başladı.
Konya'daki resmi karne dağıtım töreni, Karatay ilçesinde bulunan Ahmet Haşhaş İlkokulu'nda, Konya Valisi İbrahim Akın ve il protokolünün katılımıyla gerçekleştirildi.
ÖĞRENCİLER VALİ AKIN'I ÇİÇEKLERLE KARŞILADI
Tören öncesinde öğrenciler, Konya Valisi İbrahim Akın ile beraberindeki protokol üyelerini çiçeklerle karşıladı.
Sınıfları tek tek ziyaret eden Vali Akın, öğrencilere karnelerini ve çeşitli hediyelerini protokol üyeleriyle birlikte takdim etti. Başarılarından dolayı öğrencileri tebrik eden Akın, yaz tatilinin hem dinlenerek hem de kitap okuyup kendilerini geliştirerek değerlendirilmesi tavsiyesinde bulundu.
"ÖĞRETMENLER GELECEĞİMİZİN EN ÖNEMLİ REHBERLERİ"
Karne töreninin ardından öğretmenler odasında eğitimcilerle bir araya gelen Vali Akın, öğretmenlerin toplumun geleceğini şekillendiren en önemli meslek gruplarından biri olduğunu söyledi.
Akın, çocukların bireysel gelişimlerinin sağlanması, milli ve manevi değerlerin korunması, muhakeme gücü yüksek nesiller yetiştirilmesi noktasında öğretmenlerin çok önemli görevler üstlendiğini ifade etti.
GENİŞ KATILIM SAĞLANDI
Karne törenine Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, İl Millî Eğitim Müdürü Murat Yiğit, Karatay Kaymakamı Cengiz Ayhan, Karatay Belediye Başkan Vekili Şaban Önal, Selçuklu Belediye Başkan Vekili Ali İmran Arıtan, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Abdullah Yılmaz, Karatay İlçe Millî Eğitim Müdürü Turan Kayacılar, Şube Müdürü Davut Kaya, AK Parti Konya İl Başkan Yardımcısı Hakan Yıldırım ile çok sayıda protokol üyesi, eğitim yöneticisi, öğretmen ve öğrenci katıldı.
İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDEN TATİL MESAJI
Konya İl Millî Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca fedakârca görev yapan yönetici, öğretmen ve velilere teşekkür ederek, tüm öğrencilere sağlık, huzur ve başarı dolu bir yaz tatili temennisinde bulundu.
İşte renkli günden kareler...
Kaynak:Haber Merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.