Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 18 personel alımı yapacak! Başvurular başladı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, farklı mesleklerden 18 personel alacağını duyurdu. Başvurular 2 Temmuz tarihine kadar online olarak alınacak. İşte Diyarbakır Büyükşehir iş başvurusu 2026 ayrıntıları.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi 18 personel alımı yapacak! Başvurular başladı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi DBB Personel AŞ. iş ilanları yayınladı.

Buna göre belediyenin hizmet alanlarında görevlendirilmek üzere 2 makine mühendisi, 1 jeoloji mühendisi, 4 inşaat mühendisi, 5 şehir plancısı, 2 elektrik-elektronik mühendisi ve 4 harita mühendisi istihdam edilecek.

2026 DİYARBAKIR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İŞ BAŞVURUSU

Diyarbakır Büyükşehir’in alım yapacağını duyurduğu kadrolara başvurmak isteyen adaylar, 25 Haziran – 2 Temmuz tarihleri arasında belediyenin internet adresi üzerinden yapabilecek.

diyarbakir-buyuksehir-belediyesi-18-personel-alimi-yapacak-basvurular-basladi

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.