Konya'da motosiklet kazası! İki kişi hastanelik oldu

Konya'nın Akşehir ilçesinde otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında motosiklet sürücüsü ile yolcu olarak bulunan bir kişi yaralandı.

Konya'da motosiklet kazası! İki kişi hastanelik oldu

Kaza, Konya'nın Akşehir ilçesi Selçuk Mahallesi 24 Ağustos Bulvarı'nda meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, Süleyman S. yönetimindeki 42 UP 700 plakalı otomobil ile aynı istikamette seyreden Serdar Ç. idaresindeki 42 BDT 603 plakalı motosiklet henüz belirlenemeyen nedenle çarpıştı.

2 KİŞİ YARALANDI

Çarpışmanın etkisiyle motosiklet sürücüsü Serdar Ç. ile motosiklette yolcu olarak bulunan Yusuf G. yaralandı. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

konyada-motosiklet-kazasi-iki-kisi-hastanelik-oldu

HASTANEYE KALDIRILDILAR

Sağlık ekipleri, yaralılara olay yerinde ilk müdahaleyi yaptıktan sonra ambulanslarla Akşehir Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne kaldırdı. Yaralıların sağlık durumlarıyla ilgili resmi bir açıklama yapılmazken, polis ekipleri kazanın nasıl meydana geldiğini belirlemek için inceleme başlattı.

 Muhabir
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.