Konya’da otobüse yolcu olarak bindi, suçlu olarak cezaevinde indi

Konya’nın Akşehir ilçesinde D-300 Karayolu üzerinde durdurulan şehirlerarası otobüste bir yolcunun üzerinden 5 bin adet uyuşturucu hap çıktı. Gözaltına alınan şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevinde gönderildi.

Konya’da otobüse yolcu olarak bindi, suçlu olarak cezaevinde indi

Konya’da Akşehir İlçe Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Büro Amirliği ekipleri, D-300 Karayolu üzerinde şehirlerarası yolcu otobüsünü durdurdu.

Otobüsünde seyahat eden yolculardan A.İ.A. şüphe üzerine kontrol edildi. Yapılan aramalarda şüphelinin üzerinde toplam 5 bin adet uyuşturucu hap ele geçirildi.

Ele geçirilen uyuşturucu maddelere el konulurken, A.İ.A. gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adli makamlara sevk edilen şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

konyada-otobuse-yolcu-olarak-bindi-suclu-olarak-cezaevinde-indi

 Muhabir
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.