Meram’da telefon ve tableti kenara bırakan çocuklar bağımsızlık örneği verdi

Meram’da telefon ve tableti kenara bırakan çocuklar bağımsızlık örneği verdi

Meram’da düzenlenen Yeşil Fest’te çocuklar geleneksel oyunlarla keyifli bir gün geçirirken bağımlılıklara karşı bilinçlendirildi. “Sağlıklı Nesiller, Mutlu Yarınlar” sloganıyla yapılan etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.