Tahıl ambarında bereket yılı! Konya’da biçerdöverler tarlalara girdi

Tahıl ambarında bereket yılı! Konya’da biçerdöverler tarlalara girdi

Türkiye’nin tahıl ambarı Konya Ovası'nda arpa hasadı başladı. Konya İl Tarım ve Orman Müdürü Duran Seçen, son 10 yılın en yüksek rekolte beklentisi olduğunu belirterek, erken ürün hasadından kaçınılması uyarısında bulundu.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.