Konya Büyükşehir Belediyespor'un gençleri şampiyon oldu

 Yazar / Muhabir
Konya Voleybol İl Temsilciliği Midi Gelişim Ligi'nde mücadele eden Konya Büyükşehir Belediyespor, sezonun son maçında Karatay Belediyespor'u 2-0 mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı.

Konya Büyükşehir Belediyespor, Konya Voleybol İl Temsilciliği tarafından düzenlenen Midi Gelişim Ligi'nde sezonu zirvede tamamladı. Başarılı bir performans ortaya koyan sarı-siyahlılar, şampiyonluk kupasını müzesine götürdü.

KARATAY BELEDİYESPOR'U 2-0 MAĞLUP ETTİ

Şampiyonluk yolundaki son sınavında Karatay Belediyespor ile karşı karşıya gelen Konya Büyükşehir Belediyespor, rakibini 2-0 mağlup ederek sezonu mutlu sonla tamamladı.

ALTYAPIDA ÖNEMLİ BAŞARI

Midi Gelişim Ligi'nde elde edilen şampiyonluk, Konya Büyükşehir Belediyespor'un altyapı çalışmalarındaki başarısını bir kez daha ortaya koydu. Genç sporcuların ortaya koyduğu performans, kulübün geleceği adına da umut verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Konya Haberleri