Konya Büyükşehir Belediyespor, Konya Voleybol İl Temsilciliği tarafından düzenlenen Midi Gelişim Ligi'nde sezonu zirvede tamamladı. Başarılı bir performans ortaya koyan sarı-siyahlılar, şampiyonluk kupasını müzesine götürdü.
KARATAY BELEDİYESPOR'U 2-0 MAĞLUP ETTİ
Şampiyonluk yolundaki son sınavında Karatay Belediyespor ile karşı karşıya gelen Konya Büyükşehir Belediyespor, rakibini 2-0 mağlup ederek sezonu mutlu sonla tamamladı.
ALTYAPIDA ÖNEMLİ BAŞARI
Midi Gelişim Ligi'nde elde edilen şampiyonluk, Konya Büyükşehir Belediyespor'un altyapı çalışmalarındaki başarısını bir kez daha ortaya koydu. Genç sporcuların ortaya koyduğu performans, kulübün geleceği adına da umut verdi.