TIR ve işçi servisi çarpıştı! 12 kişi yaralandı

Hatay’da TIR ile fabrikadan çıkan işçileri taşıyan servis otobüsü çarpıştı. Kazada 12 kişi yaralandı. Yaralılar kendi imkanlarıyla araçtan çıktı.

Kaza, Hatay’da Payas - İskenderun yolu Sarıseki mevkiinde yaşandı. İHA’daki yer alan habere göre, TIR ile fabrikadan çıkan işçileri taşıyan servis otobüsü henüz bilinmeyen bir nedenle çarpıştı. Kazada 12 kişi yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

YARALILAR ARAÇTAN KENDİ İMKANLARIYLA ÇIKTI

Yaşanan kazanın ardından kendi imkanlarıyla araçtan çıkan yaralı işçiler ilk müdahalenin ardından ambulansla çevredeki hastanelere kaldırıldı. Tedavi altına alınan yaralıların durumunun iyi olduğu öğrenilirken, polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Türkiye Haberleri