TIR ve işçi servisi çarpıştı! 12 kişi yaralandı
|
Son Güncelleme: 26.06.2026 11:08
Hatay’da TIR ile fabrikadan çıkan işçileri taşıyan servis otobüsü çarpıştı. Kazada 12 kişi yaralandı. Yaralılar kendi imkanlarıyla araçtan çıktı.
Kaza, Hatay’da Payas - İskenderun yolu Sarıseki mevkiinde yaşandı. İHA’daki yer alan habere göre, TIR ile fabrikadan çıkan işçileri taşıyan servis otobüsü henüz bilinmeyen bir nedenle çarpıştı. Kazada 12 kişi yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

YARALILAR ARAÇTAN KENDİ İMKANLARIYLA ÇIKTI
Yaşanan kazanın ardından kendi imkanlarıyla araçtan çıkan yaralı işçiler ilk müdahalenin ardından ambulansla çevredeki hastanelere kaldırıldı. Tedavi altına alınan yaralıların durumunun iyi olduğu öğrenilirken, polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

Kaynak:İHA

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.