Tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastaneye kaldırıldı! Durumu ağır
|
Son Güncelleme: 22.06.2026 13:59
Aydın'ın Buharkent ilçesinde tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastaneye kaldırıldı. Yoğun bakımda tedavi altına alınan çocuğun durumunun ağır olduğu öğrenildi.
DHA'da yer alan haberdeki iddiaya göre; Aydın'ın Buharkent ilçesinde 3 yaşındaki A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü.
DURUMU KRİTİK
A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.
Kaynak:DHA

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.