Konya’da karne alan çocuklar Kelebekler Vadisi Parkına akın etti

Konya’da karne alan çocuklar Kelebekler Vadisi Parkına akın etti

Selçuklu Belediyesi'nin Konya Tropikal Kelebek Bahçesi'nde düzenlediği "Yaza Merhaba ve Karne Şenliği"nin ilk günü büyük ilgi gördü. Başkan Ahmet Pekyatırmacı'nın da katıldığı etkinlikte çocuklar doyasıya eğlendi. Şenlik Pazar günü de devam edecek.

 Yazar / Muhabir
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.