Konya'da Muharrem ayının bereketi SÜ’ye yansıdı! Bin kişiye aşure dağıtıldı

Konya’da Muharrem ayı dolayısıyla anlamlı bir etkinlik düzenleyen Selçuk Üniversitesi, kampüste bulunan AVM’de bin kişiye aşure ikramında bulundu. Etkinlikte paylaşmak, birlik ve beraberlik duygularının önemi vurgulandı.

Konya'da Muharrem ayının bereketi SÜ’ye yansıdı! Bin kişiye aşure dağıtıldı

Konya’da eğitim veren Selçuk Üniversitesi manevi bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Selçuk Üniversitesi Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla kampüste aşure ikramı yapıldı.

Üniversitenin kampüsünde bulunan Gökkuşağı AVM önünde düzenlenen programa; Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Haldun Soydal, Genel Sekreter Mustafa Karakışla, Genel Sekreter Yardımcıları Tevfik Sayın ve Semrah Engez ile Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı Abdullah Özdemir, çok sayıda akademik ve idari personel, öğrenci ile vatandaşların katıldı.

konyada-muharrem-ayinin-bereketi-suye-yansidi-bin-kisiye-asure-dagitildi

BİN KİŞİYE AŞURE İKRAM EDİLDİ

Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve birlik, beraberlik duygularını güçlendirmek amacıyla gerçekleştirilen etkinlikte, duaların ardından bin kişiye aşure ikram edildi.

konyada-muharrem-ayinin-bereketi-suye-yansidi-bin-kisiye-asure-dagitildi

konyada-muharrem-ayinin-bereketi-suye-yansidi-bin-kisiye-asure-dagitildi

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.