Konyaspor ilk ayrılığı resmen duyurdu
Son Dakika Haberi! Konyaspor, 155 kez yeşil-beyazlı formayı giyen Marko Jevtovic ile yolların ayrıldığını açıkladı. Sözleşmesi sona eren tecrübeli futbolcuya kulüp teşekkür ederek kariyerinde başarılar diledi.
Konyaspor'da yeni sezon öncesi beklenen ayrılık resmiyet kazandı. Yeşil-beyazlı kulüp, 155 kez formasını giyen Marko Jevtovic ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Kulüpten yapılan açıklamada, "Konyaspor'umuzun formasını 155 kez başarıyla terleten Marko Jevtovic'in sözleşmesi sona ermiştir. Yeşil beyaz formamızla sahada gösterdiği mücadele için Marko'ya teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz" ifadelerine yer verildi.
İÇ TRANSFER GÖRÜŞMELERİ SONUÇSUZ KALDI
Tecrübeli orta saha oyuncusunun takımda kalması için bir süredir görüşmeler gerçekleştirilirken, taraflar yeni sözleşme konusunda ortak noktada buluşamadı. Konyaspor yönetiminin Jevtovic'e 1 yıllık sözleşme önerdiği, Sırp futbolcunun ise 2 yıllık kontrat talebinde bulunduğu öğrenildi. Yapılan görüşmelerden sonuç çıkmayınca taraflar ayrılık kararı aldı.

JEVTOVİC'İN İKİNCİ KONYASPOR DÖNEMİ SONA ERDİ
Daha önce de yeşil-beyazlı formayı giyen ve yeniden takıma dönen Marko Jevtovic'in Konyaspor'daki ikinci dönemi de böylece sona ermiş oldu. Orta sahadaki mücadeleci yapısı ve istikrarlı performansıyla dikkat çeken deneyimli futbolcu, taraftarların da sevdiği isimler arasında yer alıyordu.
Teşekkürler Marko!????
— TÜMOSAN Konyaspor (@konyaspor) June 23, 2026
Konyaspor'umuzun formasını 155 kez başarıyla terleten #MarkoJevtovic'in sözleşmesi sona ermiştir. Yeşil beyaz formamızla sahada gösterdiği mücadele için Marko'ya teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz. pic.twitter.com/RlG60bo2H7
Son Dakika ve Güncel haberler WhatsApp aracılığıyla size anında ücretsiz olarak ulaştırılıyor...
WHATSAPP SON DAKİKA SİSTEMİNE KATILMAK İÇİN TIKLAYIN
DAHA ÇOK HABER İÇİN WHATSAPP KANALINA KATILIN

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.