Konyaspor ilk ayrılığı resmen duyurdu

Son Dakika Haberi! Konyaspor, 155 kez yeşil-beyazlı formayı giyen Marko Jevtovic ile yolların ayrıldığını açıkladı. Sözleşmesi sona eren tecrübeli futbolcuya kulüp teşekkür ederek kariyerinde başarılar diledi.

Konyaspor ilk ayrılığı resmen duyurdu

Konyaspor'da yeni sezon öncesi beklenen ayrılık resmiyet kazandı. Yeşil-beyazlı kulüp, 155 kez formasını giyen Marko Jevtovic ile yolların ayrıldığını duyurdu.

Kulüpten yapılan açıklamada, "Konyaspor'umuzun formasını 155 kez başarıyla terleten Marko Jevtovic'in sözleşmesi sona ermiştir. Yeşil beyaz formamızla sahada gösterdiği mücadele için Marko'ya teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz" ifadelerine yer verildi.

İÇ TRANSFER GÖRÜŞMELERİ SONUÇSUZ KALDI

Tecrübeli orta saha oyuncusunun takımda kalması için bir süredir görüşmeler gerçekleştirilirken, taraflar yeni sözleşme konusunda ortak noktada buluşamadı. Konyaspor yönetiminin Jevtovic'e 1 yıllık sözleşme önerdiği, Sırp futbolcunun ise 2 yıllık kontrat talebinde bulunduğu öğrenildi. Yapılan görüşmelerden sonuç çıkmayınca taraflar ayrılık kararı aldı.

konyaspor-ilk-ayriligi-resmen-duyurdu

JEVTOVİC'İN İKİNCİ KONYASPOR DÖNEMİ SONA ERDİ

Daha önce de yeşil-beyazlı formayı giyen ve yeniden takıma dönen Marko Jevtovic'in Konyaspor'daki ikinci dönemi de böylece sona ermiş oldu. Orta sahadaki mücadeleci yapısı ve istikrarlı performansıyla dikkat çeken deneyimli futbolcu, taraftarların da sevdiği isimler arasında yer alıyordu.

Son Dakika ve Güncel haberler WhatsApp aracılığıyla size anında ücretsiz olarak ulaştırılıyor...

WHATSAPP SON DAKİKA SİSTEMİNE KATILMAK İÇİN TIKLAYIN

DAHA ÇOK HABER İÇİN WHATSAPP KANALINA KATILIN

İlgili Haberler
 Yazar / Muhabir
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.